VERWONDERAAR | PIXELperect | MOTIVATOR

LINDA WAGNER

Wat goed dat je even komt kijken, wie weet hebben we een match en kunnen we elkaar helpen. Buiten dat ik moeder ben van 2 jongens en een jaar ouder dan 39 heb ik qua werk de afgelopen jaren ook niet stil gezeten. Ik zit altijd boordevol ideeën, niet alleen conceptmatig of marketingwise, maar ook grafisch. Ik hou altijd alle trends goed in de gaten van fashion tot design- of andere maatschappelijke trends. In alles kan tenslotte een idee zitten en daarom vind ik mijn vak zo ontzettend gaaf. Merken maken. I love it! Never a dull moment, daar ga ik voor.

SOFTSKILLS

In elke detail kan inspiratie zitten voor een ontwerp, tekst of reclame idee. Verwonderen geeft inzicht in de wereld en ik slurp. Ik slurp alles op wat ik zie, voel en ruik. Ik leef met weinig filter, filters werken verlammend en verstokt de creativiteit. Zowel oud-collega’s als vrienden noemen mij authentiek. Een woord uit de suffe hoek, maar de realist in mij begrijpt ze. Ik ben wie ik ben en blijf mij verwonderen,…altijd.

Ondanks dat ik vanaf mijn 13e al doe wat ik doe, blijf ik altijd leergierig. Ik sta niet stil, de tijd staat niet stil, de trends staan niet stil… alles is altijd in beweging. En niet alleen om bij te blijven, maar ook omdat ik uitdaging wil blijven houden en niet hou van verveling. Deadlines schrik ik niet van, maar hou ik van. De kracht van herhaling kan namelijk ook verlammend werken en van die verlamming wil ik ver blijven voor mezelf.

Breder denken dan het grootst mogelijke is mooi, maar betekent ook dat ik gek ben op meedenken in al zijn facetten. Ik roep wat ik denk en waar ik mogelijkheden zie. Dit kan op alle vlakken zijn, dat is mijn enthousiasme voor alles wat ik doe.

Lang geleden,… Lin je bent een pixelneuker. Een wat? De eerste keer dat ik dat woord hoorde, jaren terug.. Ik heb vreselijk gelachen, maar begreep haar. Elk detail zie ik op de pixel. Soms is het niet van belang en laat ik het los, maar er zijn momenten dat ik er wat mee moet en dat doe ik dan ook met volle overgave.

Sidenote | Als ik creeer, vergeet ik de wereld om mij heen. Collega’s die naast me staan, ik zag/zie ze niet. Tik me aan en ik ben er weer, maar tot die tijd…

Vorige week deed ik op een website een testje over mijn soort type mens. De enthousiaste enthousiasteling was de uitkomst. En dat klopt, ik ben enorm gemotiveerd en enthousiast om het beste ergens uit te halen samen met collega’s. Ik heb wel eens collega’s overweldigd met mijn enthousiasme, dat moet ik er wel bij vermelden. Maar dat zijn er heel weinig geweest, hahaha!

Mijn motivatie werkt aanstekelijk, bij collega’s maar ook bij klanten. Mijn overtuigingskracht zorgt ervoor dat ik goed mensen kan verbinden en ze het na gesprekken enorm zien zitten. En dat is waar ik intens blij van wordt. Alles met een lach en soms een domme grap, die aanslaat… of niet. 

HARDSKILLS

• Conceptmatig denken.
• Art-Direction.
• Adobe Creative Cloud.
• Presentaties ( Keynotes etc. )
• Webdesign
• UX-design ( trainingen )
• Graphic Design.
• Social Media Marketing.
• Fashion Brands ( mag online niet alles laten zien i.v.m. clausules )
• Fotografie/Video Bewerking.
• DTP.
• Copy ( heb ik hele goede basiskennis van )
… en nog veel meer.

DIVERS WERK

Concept Ontwikkeling, Graphic Design, Beeldbewerking, Keynotes, Copywriting, Packaging, Keynotes/Presentaties, Infographic, App Design, Poster Design, Fashion Design, Product Design ik word er blij van. Heel blij. Ik hou van diversiteit in mijn werk, veel diversiteit. Dit prikkelt mijn creativiteit maar houdt me ook scherp.

staffing experts

foodvillage

live in hoorn

canjii

HAHAHA TANDWIT

tupperware mansion

tupperware mansion

fruitland

bmW digital ad

pack lucky strike

festival concept

cU HOORN | DESIGN

cU HOORN | DESIGN

struis | DESIGN cap

infographic Tommy

infographic Tommy

andis routines

andis healthcare

CLEANUP HOORN

horizon exclusive

struis | SWEATER

van dils | design

VAN DILS | TXT/DESIGN

life's like...

fruitland | styling

fruitland | styling

fruitland | styling

fruitland | design

een merk maken doe je in 5 stappen

Hypes volgen zich in rap tempo op, door de snelheid vergeten merken tijd te investeren in ’n goed idee. Ver voordat ik geboren was, in de de jaren 60 was David Ogilvy dé reclameman. Een man die als geen ander producten aan de man kon brengen. In die tijd hadden we tv, kranten & magazines, daar waar we nu meer YouTube-kanalen en andere Socials hebben. De boodschap is daarentegen onveranderd gebleven. Aandacht is van alle tijden en de payoff is een hashtag geworden. Keep it simple.

Met dat in het achterhoofd kunnen we het reclamische concept ( The Big Idea ) van David nog steeds inzetten. Oude wijn in nieuwe zakken, laten we het niet moeilijker maken dan dat het is. Een goed concept moet minimaal 10 jaar mee kunnen, alleen dan kun je optimaal gebruik maken van de kracht van herhaling. Kortom online en offline in één lijn. Ook dat is heel simpel. Maar wie ben ik…

MERK

ANDIS

MERK

icebreker

MERK

DE RELATIE COMPANY

stap 3 - teksten AANGELEVERD

ACTIEMATIG CONCEPT

SYM SCOOTERS

sym uitwerking

sym uitwerking

sym uitwerking

sym uitwerking

sym uitwerking