Marketing Uitingen

Je kunt het zo ingewikkeld maken als je zelf wilt. Keep it simple. Heb je onderstaande code gekraakt, dan ben je er.
• Wie is mijn doelgroep?
• Waar zit mijn doelgroep?
• Welk probleem wil mijn doelgroep opgelost hebben?
• Raak ik hun gevoel met wat ik ze als merk laat zien?
• Gaan ze over tot actie?

Online is er snel te zien waar de doelgroep zit, door de berg aan data. Offline is er door de jaren natuurlijk ook heel veel inzichtelijk door onderzoek. Steeds meer bedrijven beginnen en sturen gaandeweg bij. Als je Payoff & Reclame Concept staan, kun je bijsturen tot je er bent.

Open & Transparant

Een enorm brede interesse typeert mij. Ik hou van nieuwe ervaringen en ben rete-nieuwsgierig naar de wereld om mij heen. Dit zorgt ervoor dat ik veel vragen stel, met al deze informatie kan ik heel diep verzinken in mijn gedachtes, waardoor ik tot prachtige oplossingen kan komen.

Wanneer mensen net als ik open staan voor verschillende perspectieven en diversiteit waarderen, kunnen we tot grote hoogte stijgen. Door de jaren heen heb ik gemerkt dat mensen mij soms een beetje excentriek of onconventioneel vinden, dit komt volgensmij omdat ik graag nieuwe dingen uitprobeer en mezelf wil uitdagen en erg nieuwsgierig ben. Ik heb veel uitdaging nodig en ben bereid om risico’s te nemen en nieuwe ideeën te verkennen.