Packaging Lucky Strike

Fruitland Huisstijl & Styling

styling & grafisch ontwerp
Sym Scooters Campagne

SYM SCOOTERS | ACTIEMATIGE CAMPAGNE https://lindawagner.nl/wp-content/uploads/2020/12/Campagne_SYM_Scooterdays_15_april_tm_15_mei_2016_TVC-Tag_on.mp4
Lucky Bastard Sugar

Marketing Uitingen
Je kunt het zo ingewikkeld maken als je zelf wilt. Keep it simple. Heb je onderstaande code gekraakt, dan ben je er. • Wie is mijn doelgroep? • Waar zit mijn doelgroep? • Welk probleem wil mijn doelgroep opgelost hebben? • Raak ik hun gevoel met wat ik ze als merk laat zien? • Gaan […]
Grafisch Ontwerp
Een goede huisstijl bestaat (minstens) uit een combinatie van de volgende basiselementen:• Logo• Typografie ( Lettertypes )• Kleur ( 1 kleur of een combinatie )• Vorm• Visuals ( Beelden )( + Tone of voice ( Teksten ) grafisch ontwerp ontwikkeling
Teksten
Goede teksten praten zoals jouw bedrijf of merk praat. En tijdens het schrijven is het belangrijk dat je altijd de payoff ( 1. Payoff ) in het achterhoofd houdt, dat is tenslotte dat wat jij als merk of bedrijf beloofd. Teksten schrijven kost veel tijd en energie en velen willen het zelf doen. Want je hebt nogal […]
Reclame Concept
Een goed reclame concept is toekomstbestendigDe wereld veranderd sneller dan wat dan ook. En daarom is het belangrijk dat je reclame concept toekomstbestendig is. Om in herinnering te blijven bij je doelgroep moet je gebruik maken van de kracht van herhaling. En die kracht van herhaling heeft een lange adem nodig. Juist, en dat is […]
Payoff
Een payoff is niets anders dan dat waar een merk of bedrijf in geloofd en wat het beloofd. Kortom: Het antwoord op alles wat het bedrijf doet en waar het voor staat. Een goede payoff is kort, scherp en blijft hangen. Dat hij blijft hangen is belangrijk, omdat de kracht van herhaling zijn werk moet […]
Marketing Uitingen Andis

https://lindawagner.nl/wp-content/uploads/2020/12/PreVideoAfvallenYouTube.mp4